reklama

Rámcový program DTM: S „Bohem volantu“ po paddocku Norisringu

sdílejte tento článek

Facebook
Twitter
Reddit
Telegram
WhatsApp

sdílejte tento článek

Facebook
Twitter
Reddit
Telegram
WhatsApp

Jistě, na kraťoučké trati kolem Zeppelinovy tribuny se letos od pátku snažili jezdci jako René Rast, Bruno Spengler, Maxi Goetz a další “mladíci” z DTM. Insideři ale věděli o vlastním vrcholu víkendu své: v neděli se měl dostavit ON!

Promotérovi DTM Classic, Peterovi Oberndorferovi (dříve sám pilot DTM a Le Mans) se podařilo zajistit krátkou návštěvu hvězdného Waltera Röhrla. Ne, 75letý Rohrl nehodlal startovat v rámcovém závodě, i když byl v paddock jeho Schnitzer-BMW 2002 Turbo, se kterým právě zde při svém hostování roku 1977 zesměšnil establishment tehdejší DRM. 2násobný mistr světa rallye (1980 a 1982) přijel ke krátké talk-show společně s pamětníky Hansem-Joachimem Stuckem, Krisem Nissenem a Olafem Mantheyem.

Pak ho Oberndorfer doprovodil k týmům, které letos v DTM zastupují Rohrlova zaměstnavatele Porsche: SSR a KUS. A já doprovodil je. Po slalomu mezi nadšenými fanoušky, kterým psal autogramy a dělal s nimi selfies, kolem pavilonu e-DTM, kterému racer Röhrl samozřejmě nevěnoval ani pohled, jsme došli do boxů. Nezkrytá úcta a radost, s jakou “Mistra” přivítali šéf stáje SSR, Stefan Schlund a zakladatel týmu KUS, vítěz Le Mans Timo Bernhard byly téměř fyzicky hmatatelné. Po focení a slovech chvály (Bernardův jezdec přeci vyhrál sobotní závod), se “Dlouhán”, jak se 4násobnému vítězi Rally Monte Carlo přezdívá, vydal zpět ke svému Schnitzer-BMW, kde již čekal DAV na jeho podpisy. Walter podepisoval všechno a vyfotil se s každým, kdo chtěl. Bylo mu jasné, že je obklopen lidmi, kteří vědí, že jeho samotného obdařila příroda větším talentem, než všechny ostatní jezdce v paddocku dohromady. Na tom jsme se všichni shodli. Bez diskuzí…  

Text a foto: Roman Klemm

reklama

reklama
reklama
reklama